نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت شاخ و شانه میرزازاده برای رقبای خارجی + عکس تایید احضار مدیران فوتبال از سوی رئیس کمیته انضباطی جلالی ستاره استقلال در شب پیروزی مقابل فولاد وزارت ورزش همچنان مالک سرخابی‌هاست صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد برنامه ۳ هفته پایانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر | جام به نکونام می‌رسد یا اوسمار؟
سرخط خبرها

پایین جدول هیجان‌انگیز لیگ برتر انگلیس+ عکس| نبرد ۹ تیم برای بقا!

  • کد خبر: ۱۵۷۲۸۶
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
پایین جدول هیجان‌انگیز لیگ برتر انگلیس+ عکس| نبرد ۹ تیم برای بقا!
هرچه به پایان لیگ انگلیس نزدیک‌تر می‌شویم، هیجان برای بقا در انتهای جدول بیشتر می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، لیگ برتر انگلیس به ایستگاه سی‌ام خود رسیده و به جز چند بازی معوقه، همه منتظر هفته‌های پایانی هستند تا تکلیف قهرمان، صعودکنندگان به لیگ قهرمانان اروپا و البته سقوط‌کنندگان مشخص شود.

در بالای جدول آرسنال و منچسترسیتی خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده اند، اما در پایین جدول ۹ تیم برای بقا می‌جنگند و فاصله ای میلیمتری با یکدیگر دارند.

نکته جالب اینکه هیچیک از پایین جدولی‌ها برای بقا بی‌شانس نیست. ساوتهمپتون با ۲۳ امتیاز از ۲۹ مسابقه شاید کمی کم‌شانس تر باشد و در رده بیستم جای گرفته باشد، اما حتی همین تیم هم می تواند در فاصله ۹ بازی تا پایان لیگ، از ۲۷ امتیاز باقی مانده و در دسترس با کسب ۱۰ ۱۲ امتیاز بقای خود را قطعی کند.

به جز ساوتهمپتون، لستر، بورنموث، وولوز، ناتینگهام فارست، وستهم، اورتون، لیدز و کریستال پالاس برای بقا می‌جنگند و از ۲۳ تا ۳۰ امتیاز اندوخته‌اند تا تراکمی عجیب در انتهای جدول شکل بگیرد.

وستهم‌در بین پایین جدولی‌ها با توجه به اینکه برخلاف سایرین فقط ۲۷ بار به میدان رفته و ۲ بازی عقب افتاده دارد از شانس بیشتری برای دور شدن از انتهای جدول برخوردار است.

وستهم که چند فصلی هست با دیوید مویس وارد رقابت ها می شود، این فصل اصلا خوب شروع نکرد اما رفته رفته بهتر شد و نکته جالب اینکه تنها تیم پایین جدولی است که دست به تغییر مربی خود نزده و همچنان با مویس به کار ادامه می‌دهد.

لمپارد با اورتون آغاز کرد و جای خود را در اواسط فصل به شان دایچ داد. پالاس با ویرا کار می‌کرد که این مربی هم جای خود را به روی هاجسون باتجربه داد.

لسترسیتی با آلن راجرز فصل را آغاز کرد اما در نهایت راجرز هم جای خود را به آدام سدلر داد. در بورنموث هم وضعیت به همین ترتیب بود و اسکات پارکر اخراج شد تا گری اونیل جایگزینش شود.

ناتینگهام فارست هم مثل وستهم تاکنون اقدام به تغییر سرمربی خود نکرده و همچنان با استیو کوپر به فعالیت ادامه می‌دهد. کوپر فصل قبل این تیم را راهی لیگ برتر انگلیس کرد.

جدول لیگ برتر انگلیس و رقابت برای بقا

پایین جدول هیجان‌انگیز لیگ برتر انگلیس+ عکس| نبرد ۹ تیم برای بقا!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->